به بهانه تولدت(13)

★بـَ ـهـانـہ ے تـ َـرانـہ ے سـ ـاده ے عـآشـ ـقانـمـے★

افسانه ی عشق عمیق من به تودنیا را تکان خواهد داد.من مطمئنم!

به بهانه تولدت(13)


درست وسط پیشانی ات
می شود قبله گاه لبهای من
بوسه هایم را
همانجا حواله میکنم ...

 

امشب هیچ نمیخواهم
نه آغوشت را
نه نوازش عاشقانه ات را
نه بوسه های شیرینت را
فقط بیا
میخواهم تا سحربه چشمان زیبایت خیره بمانم
همین کافیست
برای آرامش قلب بیقرارم...

 

 

وقتی براتـون یه آهنگ ِ جدیـد میذاره و می گه :

اینـو برای تـو آوردم ! ” ..

وقتی تو چشـاش پـُر ِ خواستنه ..

وقتی دست های ِ ظریـف ِ دختـرونه تـون

میـون ِ دستای ِ زمخت و مردونه اش گم می شن .. .

ببـوسیـدش.....

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت12:39---11 اسفند 1390


zahra
ساعت12:09---11 اسفند 1390
salam webe ghashangi dari b manma sar bezan

benyamin
ساعت22:02---4 اسفند 1390
slm mamnon az tarifet toa link shodi bazam invara bia

karimi
ساعت21:21---4 اسفند 1390
سلام من لینکت کردم در ضمن سایت پر محتوایی داری
خواهشا مرا با نام
بعد از کلیک هک شده اید.....
لینک کنید با تشکر
http://www.karimi.loxblog.com/


تنها
ساعت12:14---4 اسفند 1390
خسته شدم از بس به آدمایی که میخوان جای تو رو توی قلبم بگیرن گفتم : ببخشید اینجا جای دوستمه ، الان برمیگرده

liadn
ساعت11:09---4 اسفند 1390
مریم جون وبلاگت خیلی ناز بود. اکه خواستی منو با اسمه وبم بلینک بعد بهم بگو تا تو رو هم بلینکم.مرسی

باربُد
ساعت10:52---4 اسفند 1390
اَه اَه ... این آهنگ مزخرف چیه ؟ ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در برچسب:, ساعت توسط MaRyAm |